Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra pedagogiky
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
Osnova sekce
◄
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
►
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
zpětná vazba, hodnocení výsledků učení žáků, formativní a sumativní hodnocení, pedagogická diagnostika; mezinárodní srovnávací výzkumy
Vybrat aktivitu Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnoceni, podklad přednášky
Soubor
Vybrat aktivitu Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
URL
Vybrat aktivitu Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
URL
Vybrat aktivitu Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
URL
Vybrat aktivitu ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
URL
Vybrat aktivitu Hodnocení v CLIL
Hodnocení v CLIL
URL
Vybrat aktivitu Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
URL
◄
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Úkoly k samostudiu a prohloubení znalostí
1. Obecná didaktika jako vědní disciplína
2. Teoretické základy vyučování a učení
3. Efektivní výukové strategie
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
5. Sociálně orientované modely výuky
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
11. Žák a jeho potřeby ve výuce, didaktická specifika výuky žáků s SVP.
►
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.