Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra dějin a didaktiky dějepisu
Edukace a interpretace kulturního dědictví
Aktuální kurzy
Didaktika interpretace kulturního dědictví 1
Paměťové a památkové instituce jako místa vzdělávání
Paměťové a památkové instituce jako místa vzdělávání
Osnova sekce
◄
Úvod
►
Využití paměťových a památkových institucí ve výuce: příklad dobré praxe
Vybrat aktivitu Muzeum jako místo vzdělávání 1
Muzeum jako místo vzdělávání 1
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Prezentace k úvodní přednášce.
◄
Úvod
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Využití paměťových a památkových institucí ve výuce: příklad dobré praxe
Paměťové a památkové instituce jako místa vzdělávání 2
Muzejní a galerijní pedagogika: nová média
Rámcové vzdělávací programy jako platforma pro spolupráci
Tvorba didaktických materiálů 1-2: Objektové učení
Možnosti a meze spolupráce školy a paměťových institucí: virtuální exkurze
Nová média v interpretační praxi: (nejen) virtuální exkurze
Recenze
►
Využití paměťových a památkových institucí ve výuce: příklad dobré praxe