Section outline

  • 1) Pročtěte si v literatuře (nap. sborník Dvadny s didaktikou matematiky 2015 na stránkách JŠMF SUMA), co je dle těchto zdrojů významné, aby dítě zvládalo při vstupu do školy tak, aby mohlo relativně bez obtíží zvládat školní atematiku v 1. r. ZŠ.

    https://suma.jcmf.cz/materiály-pro-učitele/sborníky-z-konferencí

    2) Udělejte sami návrh toho, na co byste se z předmatematické gramotnosti dětí ptali, jak byste volbu zdůvodnili a co by vám reakce dětí mohly vypovídat.

    • 1) Pokud byste mohli změnit současné pojetí zápisu dítěte do školy, v čem a proč?

      2) Navrhněte, jak by bylo možné zjišťovat úroveň rovoje dětí v jejich připravenosti na školní matematiku?

      Práce pro jednotlivce nebo skupiny vložte do Moodlu, sdílejte a argumentujte.