Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Filozofická fakulta
Ústav řeckých a latinských studií
Učitelství latinského jazyka a literatury pro střední školy
Didaktika latinského jazyka
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Osnova sekce
◄
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
►
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Vybrat aktivitu Libri discipulorum I
Libri discipulorum I
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Libri discipulorum II
Libri discipulorum II
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Učebnice Assimil
Učebnice Assimil
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Mouchová, B.: Učebnice latiny Hanse H. Orberga po půl století existence
Mouchová, B.: Učebnice latiny Hanse H. Orberga po půl století existence
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Kuťáková, E.: Nad novou polskou učebnicí latiny: Stanislaw Wilczyňski - Ewa Pobiedziňska - Anna Jaworska, Porta Latina. Warszawa 2005
Kuťáková, E.: Nad novou polskou učebnicí latiny: Stanislaw Wilczyňski - Ewa Pobiedziňska - Anna Jaworska, Porta Latina. Warszawa 2005
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Lenka Jedličková: Metodické poznámky k 1. lekci učebnice Familia Romana
Lenka Jedličková: Metodické poznámky k 1. lekci učebnice Familia Romana
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Hermeneumata Pseudodositheana
Hermeneumata Pseudodositheana
Složka
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Římské reálie v učebnicích H. H. Orberga
Římské reálie v učebnicích H. H. Orberga
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Nahrávky mikrovyučování
Latina a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Studentské práce
Materiály pro studenty učitelství
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 5: Metody výuky latiny
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Další materiály
►
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky