Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Arts
Institute of Greek and Latin Studies
Teaching Latin language and literature for secondary schools
Didaktika latinského jazyka
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Section outline
◄
Téma 5: Metody výuky latiny
►
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Select activity Instrukce k analýze učebnic
Instrukce k analýze učebnic
Journal
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Lenka Jedličková: Úskalí a přednosti jednotlivých latinských učebnic
Lenka Jedličková: Úskalí a přednosti jednotlivých latinských učebnic
URL
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Imperfektum a perfektum ve školní výuce
Imperfektum a perfektum ve školní výuce
URL
Completion
Students must
Mark as done
◄
Téma 5: Metody výuky latiny
Jump to...
Main course page
Nahrávky mikrovyučování
Latina a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Studentské práce
Materiály pro studenty učitelství
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 5: Metody výuky latiny
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Další materiály
►
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ