Osnova sekce

    • 19. 11. 
      Tvorba tiskové zprávy: cca 1 A4 - max. 25 bodů

      Zadání:

      Vyberte si jedno z témat - buď Black Friday nebo 17. listopad - okolo tohoto tématu by se měla TZ točit. Jak to ale pojmete ve smyslu zaměření (sociální, zdravotní, ekonomické, ...) i ve smyslu produktu, služby, prezentace projektu... je úplně na vás. 

      Je taky na vás, jestli TZ zasadíte časově před nebo po akci. Informace, brandy, stejně jako citace, mohou být v tomto případě smyšlené. (Citace by měla být v TZ alespoň jedna.)

      Pokud budete chtít dát TZ nějaký grafický kabátek, tak prosím ale s citem.

      Pozor na gramatiku, stylistiku... strhávám za to body.

      13. 12.
      Organizace tiskové konference nebo rozhovoru: týmová práce, téma bude zadáno na hodině - max. 25 bodů / v případě distanční výuky stream konference

      20. 12. / náhradní termín v lednu
      Písemná zkouška formou testu: max. 40 bodů / v případě distanční výuky ústní zkouška přes videohovor

      Aktivita v hodině: max. 10 bodů

      Hodnocení předmětu tvoří čtyři složky uvedené výše s danými váhami – písemný test (40 %), organizace tiskové konference nebo rozhovoru (25 %), tvorba tiskové zprávy (25 %) a aktivita během seminářů (10 %). Jako dodatečná podmínka je nutnost dosáhnout alespoň nadpoloviční výše bodů (min. 51 %) v každé složce hodnocení. 

      Klasifikace:

      91 % a více => A
      81-90 % => B
      71-80 % => C
      61-70 % => D
      51-60 % => E
      0-50 % => F

      1. hodina 11. 10. - Úvod do media relations, česká mediální krajina 

      2. hodina 18. 10. - Základy PR pro komunikaci s médii, specifika tvorby tiskových materiálů

      3. hodina 25. 10. - Základy PR pro komunikaci s médii, specifika tvorby tiskových materiálů + zadání TZ

      4. hodina 1. 11. -Monitoring médií, etika media relations

      5. hodina 8. 11. - Aspekty komunikace s médii, přímá komunikace s médii, nácvik

      6. hodina 15. 11. - Aspekty komunikace s médii, přímá komunikace s médii, nácvik

      7. hodina 22. 11 - Aspekty komunikace s médii - host nebo návštěva média/agentury/ nácvik TK; zadání TK

      8. hodina 29. 11. - Přímá komunikace s médii - nácvik, nejčastější chyby, rétorika projevu + zadání tiskových konferencí

      9. hodina 6. 12. - Host - Martin Ayrer, PR konzultant v AMI Communications, bývalý mluvčí Sobotkovy vlády, ČSSD, MMR; lektor komunikačních dovedností

      10. hodina 13. 12. - Praxe - tisková konference - zkouška

      11. hodina 20. 12. - Test


    • Prosím, mějte na paměti, že tato kniha vyšla v roce 2014. Některé věci tedy mohou být zastaralé, myšlenku si to ale udrželo.

    • Opět berte v potaz rok vydání 2015