Studijní literatura a studijní podpora
Osnova sekce
-
HAUSENBLAS, O.: Velké myšlenky ve výuce literatury na ZŠ a SŠ. Kritické listy [online] roč. 2006, č. 24. [cit. 2011-19-02]. Dostupné z www: <http://www.kritickemysleni.cz/klisty.php?co=klisty24_velkemyslenky>.
KOŠŤÁLOVÁ, H., STRAKOVÁ, J.: Hodnocení (Důvěra, dialog, růst). SKAV 2008. Dostupný z WWW: <http://www.inkluzivniskola.cz/sites/default/files/uploaded/skav_hodnoceni_web.pdf>
KOŽMÍN, Z. Interpretace básní. Brno 1997.
VALA, J., FIC, I. Poezie a mladí čtenáři (Výzkum recepce konkrétních básní). Olomouc: Hanex 2012.
VALA, J., SLADOVÁ, J. Vliv vyučovacích metod na vztah studentů k poezii. In Český jazyk a literatura, roč. 64, 2013, č. 1, s.
VALA, J. Poezie v literární výchově. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci 2011.
VALA, J. Poezie, studenti a učitelé (Recepce, interpretace, výuka). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci 2013.
WILIAM, D., LEAHY, S. Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. Druhé revidované vydání. Praha: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, [2016]. ISBN 978-80-906082-7-6.
Časopis Kritická gramotnost. [online] [cit. 2016-22-02]. ISSN 2464-6318. Dostupné z www: <http://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace/casopis-kriticka-gramotnost>
Seriál Mladé fronty Dnes – Jak naučit děti správně číst. [online] [cit. 2017-22-02]. Dostupné z www: http://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace/jak-naucit-deti-spravne-cist