Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Gender, média a populární kultura
5. Konstrukce genderu v mediálních textech: reklama
5. Konstrukce genderu v mediálních textech: reklama
Section outline
◄
4. Mediální obsahy
►
6. Konstrukce genderu v mediálních textech: tzv. femininní a maskulinní žánry
◄
4. Mediální obsahy
Aller à…
Page d'accueil du cours
1. Média a společnost, funkcionalistické přístupy – liberální, radikální a alternativní perspektivy
2. Média a konstrukce identity
3. Feministické kritiky médií
4. Mediální obsahy
6. Konstrukce genderu v mediálních textech: tzv. femininní a maskulinní žánry
7. Konstrukce genderu v mediálních textech: feministická filmová kritika
8. Mediální organizace a politická ekonomie médií
9. Gender a publika
10. Gender a publika: metody výzkumu
11. Konzumace mediálních obsahů: genderová socializace a pohádky
12. Konzumace mediálních obsahů: kult hvězd, fanouškovství a fandom
13. Nová média, sociální sítě a počítačové hry
►
6. Konstrukce genderu v mediálních textech: tzv. femininní a maskulinní žánry