Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
Section outline
◄
28. 5. 2019: Sebehodnocení
►
Klub přátel Formativního hodnocení
Select activity Prezentace - 11. 6. 2019
Prezentace - 11. 6. 2019
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
◄
28. 5. 2019: Sebehodnocení
Aller à…
Page d'accueil du cours
19. 2. 2019
5. 3. 2019
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
30. 4. 2019: Kritéria hodnocení, online aplikace pro zjišťování aktuálního stavu učení
28. 5. 2019: Sebehodnocení
Klub přátel Formativního hodnocení
Doporučená literatura k tématu formativního hodnocení na vysoké škole
Parkoviště pro otázky
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
►
Klub přátel Formativního hodnocení