Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Institute for Research and Development in Education
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
Section outline
◄
28. 5. 2019: Sebehodnocení
►
Klub přátel Formativního hodnocení
Select activity Prezentace - 11. 6. 2019
Prezentace - 11. 6. 2019
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Závěrečné hodnocení - "obláčky"
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
File
Completion
Students must
Mark as done
◄
28. 5. 2019: Sebehodnocení
Jump to...
Main course page
19. 2. 2019
5. 3. 2019
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
30. 4. 2019: Kritéria hodnocení, online aplikace pro zjišťování aktuálního stavu učení
28. 5. 2019: Sebehodnocení
Klub přátel Formativního hodnocení
Doporučená literatura k tématu formativního hodnocení na vysoké škole
Parkoviště pro otázky
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
►
Klub přátel Formativního hodnocení