Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
Section outline
◄
5. 3. 2019
►
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
Select activity Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Response Cards (A, B, C, D)
Response Cards (A, B, C, D)
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Форум
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Форум
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Startéry - formulace zpětné vazby
Startéry - formulace zpětné vazby
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
5. 3. 2019
Перейти на...
Главная страница курса
19. 2. 2019
5. 3. 2019
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
30. 4. 2019: Kritéria hodnocení, online aplikace pro zjišťování aktuálního stavu učení
28. 5. 2019: Sebehodnocení
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
Klub přátel Formativního hodnocení
Doporučená literatura k tématu formativního hodnocení na vysoké škole
Parkoviště pro otázky
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
►
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení