Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
Section outline
◄
5. 3. 2019
►
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
Select activity Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Response Cards (A, B, C, D)
Response Cards (A, B, C, D)
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Forum
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Forum
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Startéry - formulace zpětné vazby
Startéry - formulace zpětné vazby
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
◄
5. 3. 2019
Aller à…
Page d'accueil du cours
19. 2. 2019
5. 3. 2019
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
30. 4. 2019: Kritéria hodnocení, online aplikace pro zjišťování aktuálního stavu učení
28. 5. 2019: Sebehodnocení
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
Klub přátel Formativního hodnocení
Doporučená literatura k tématu formativního hodnocení na vysoké škole
Parkoviště pro otázky
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
►
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení