Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Institute for Research and Development in Education
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
19. 3. 2019: Cíle a jejich stanovování
Section outline
◄
5. 3. 2019
►
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
Select activity Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Response Cards (A, B, C, D)
Response Cards (A, B, C, D)
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Forum
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Forum
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Startéry - formulace zpětné vazby
Startéry - formulace zpětné vazby
File
Completion
Students must
Mark as done
◄
5. 3. 2019
Jump to...
Main course page
19. 2. 2019
5. 3. 2019
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
30. 4. 2019: Kritéria hodnocení, online aplikace pro zjišťování aktuálního stavu učení
28. 5. 2019: Sebehodnocení
11. 6. 2019: Vrstevnické hodnocení; Implementace FH na VŠ - výzvy, pozice metodika formativního hodnocení - pokračování projektu v příštím roce
Klub přátel Formativního hodnocení
Doporučená literatura k tématu formativního hodnocení na vysoké škole
Parkoviště pro otázky
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
►
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení