Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Didaktika interpretace kulturního dědictví 2
  2. Návštěvnické výzkumy - české a zahraniční zkušenosti
  3. Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?

Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?

Completion requirements

Radka Johnová, Marketing kulturního dědictví a umění, Praha 2008.

Doporučení ke studiu:

  • Zákazníci (kapitola 2, s. 49 - 100)
  • Marketingové informace a marketingový výzkum (kapitola 3, s. 101 - 132)

Odkaz vede do databáze e-knih Knihovny Pedagogické fakulty UK, po registraci je kniha dostupná ke studiu. Knihu lze studovat také prostřednictvím Národní digitální knihovny (https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=908).

Click on Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci? to open the resource.
◄ Doporučení článku z časopisu Visitor Studies
Heritage Counts: Heritage and Society ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle