Passer au contenu principal
DL 1
  • Accueil
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Русский ‎(ru)‎ Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier Tout replier
  1. Didaktika interpretace kulturního dědictví 2
  2. Potenciál kulturního dědictví pro celoživotní učení
  3. Památky nás baví 4: Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací

Památky nás baví 4: Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací

Conditions d'achèvement

Havlůjová, Indrová a kol., Památky nás baví 4: Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací. Metodika tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro neformální a informální učení, Praha: NPÚ 2015

Příklad certifikované metodiky, která je určena všem zájemcům o teoretické otázky i praktické možnosti neformálního a informálního učení v historickém prostředí. 

Cliquer sur Památky nás baví 4: Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací pour ouvrir la ressource.
◄ Příklad implementace strategie celoživotního učení v britské kulturní praxi
Kunstkomora v tabletu (2020) ►
Contacter l'assistance du site
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Obtenir l'app mobile
Fourni par Moodle