Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk II (2019/2020)
  2. 12. hodina: týden od 4. do 10. 5. 2020 (téma týdne: 4. tem. okruh: Funkční gramotnost, texty (a jejich adaptace) ve vzdělávání obecně a ve vzdělávání jazykovém)
  3. How do deaf or hard of hearing children learn to read? (Blog on Learning and Development)

How do deaf or hard of hearing children learn to read? (Blog on Learning and Development)

Požadavky na absolvování
Kliknutím na How do deaf or hard of hearing children learn to read? (Blog on Learning and Development) otevřete zdroj.
◄ Diplomová práce Lenky Makovské výše
How do the deaf read? The paradox of performing a phonemic task without sound ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle