Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Praktické aspekty vzdělávání neslyšících A+B (2019/2020)
  2. 8. hodina: týden od 6. do 12. dubna 2020 (téma týdne: Prvopočáteční čtení a psaní u neslyšících dětí v kontextu, tj. budeme mít hotové tem. okruhy 1, 3 a 4 ze sylabu)
  3. Strategies Used in Teaching Written English Language to learners with Hearing Impairment: A case of Njia Special School in Meru County, Kenya (2017)

Strategies Used in Teaching Written English Language to learners with Hearing Impairment: A case of Njia Special School in Meru County, Kenya (2017)

Požadavky na absolvování
Kliknutím na Strategies Used in Teaching Written English Language to learners with Hearing Impairment: A case of Njia Special School in Meru County, Kenya (2017) otevřete zdroj.
◄ Writing Skills Development among Students with Deafness at Elementary Level (2019)
Using New Media in Teaching English Reading and Writing for Hearing Impaired Students— Taking Leshan Special Education School as an Example (2018) ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle