Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Komunikační systémy neslyšících ve vzdělávání A+B (2019/2020)
  2. 6. hodina: týden od 23. do 29. března 2020 (tématem týdne je odezírání)
  3. Altieri, N. A., Pisoni, D. B., & Townsend, J. T. (2011). Some normative data on lip-reading skills (L). The Journal of the Acoustical Society of America, 130(1), 1–4. https://doi.org/10.1121/1.3593376

Altieri, N. A., Pisoni, D. B., & Townsend, J. T. (2011). Some normative data on lip-reading skills (L). The Journal of the Acoustical Society of America, 130(1), 1–4. https://doi.org/10.1121/1.3593376

Požadavky na absolvování
Kliknutím na Altieri, N. A., Pisoni, D. B., & Townsend, J. T. (2011). Some normative data on lip-reading skills (L). The Journal of the Acoustical Society of America, 130(1), 1–4. https://doi.org/10.1121/1.3593376 otevřete zdroj.
◄ Lipsreading na YT (inspirace kde, co a jak hledat)
Tye-Murray, N. et all. (2014). Lipreading in school-age children: the roles of age, hearing status, and cognitive ability. Journal of speech, language, and hearing research : JSLHR, 57(2), 556–565. https://doi.org/10.1044/2013_JSLHR-H-12-0273 ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle