Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Education
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
portál RVP
Click on
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
to open the resource.
◄ Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Jump to...
Jump to...
Oznámení
Studijní literatura
Podmínky ke splnění zkoušky
1. Myšlenková nebo pojmová mapa - termín odevzdání xx
2. Analýza záznamu výuky - virtuální hospitace, termín odevzdání xx
3. Reflexe odborného článku termín odevzdání xx
Obecná didaktika - úvodní text
Podklad přednášky Jak se lidé učí
Teoretické základy vyučování a učení
Informačně procesní a kognitivní teorie učení - podklad přednášky
Učení - podklad přednášky
Text pro zájemce - Je konektivismus novou teorií učení pro XXI. století (B. Brdička)?
Efektivní výukové strategie-podklad přednášky
Myslenkova-schemata- podklad-prednasky
Text pro zájemce - Zjevné učení podle profesora Hattie (B. Brdička)
Pojmové mapy ve výuce (příklad využití ve fyzice)
Behaviorálně orientované modely výuky
Vyklad - podklad prednasky
Kognitivně-konstruktivisticky orientované modely výuky - podklad přednášky
Induktivně budovaný význam nového učiva (malířství, ukázková lekce z přednášky)
How to Teach an inductive learning lesson (příklad biologie)
Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Podklad přednášky: Cíle
Výukové cíle -text
Text pro zájemce - Proč a k čemu taxonomie vzdělávacích cílů? (J. Vávra)
Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
Hodnocení v CLIL
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Vyučování jako rozhodování; plánování a realizace výuky - podklad přednášky
Plán vyučovací hodiny - návrh šablony pripravy na hodinu
Učitel, typologie - podklad přednášky
Kurikulum, učebnice - podklad přednášky
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu (Knecht, Janík, 2008)
Školská legislativa v praxi (P. Mácha)
Legislativa ve školství - přednáška Mgr. Vatalová (MŠMT)
Kapitoly o řízení výchovy a vzdělávání pro vychovatele_op2015
Zajišťování prostředí pro učení - podklad přednášky
Žák jako subjekt edukace
Společné vzdělávání - priorita MŠMT
Vzdělávání nadaných žáků (VÚP, 2010)
Vyhledáváme rozumově nadané žáky (VÚP, 2010)
Individualizace - Diferenciace - Personalizace
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS ►