Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav jazyků a komunikace neslyšících
Čeština v komunikaci neslyšících
Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk I (2019/2020)
11. hodina: 7. ledna 2020
Foreign Language Teaching Methods Professional development modules for foreign language instruction at the high-school and college levels (The University of Texas at Austin)
Foreign Language Teaching Methods Professional development modules for foreign language instruction at the high-school and college levels (The University of Texas at Austin)
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Kliknutím na
Foreign Language Teaching Methods Professional development modules for foreign language instruction at the high-school and college levels (The University of Texas at Austin)
otevřete zdroj.
◄ poster o CEFR a ČZJ
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Sylabus
sign language acquisition - studies searches
Pejsek a kočička a český znakový jazyk_draft (nikdy nedokončený)
Řeč orientovaná na neslyšící dítě
Dětská řeč - výskyt klasifikátorů českého znakového jazyka v projevu neslyšícího dítěte
BP: Osvojování znakového jazyka neslyšícími dětmi
ÚLOHA ZNAKOVÉHO JAZYKA V ROZVOJI NESLYŠÍCÍHO DÍTĚTE
Osvojování češtiny a znakového jazyka: srovnání
Zrušení NÚV, resp. jeho sloučení s NIDV
HUDÁKOVÁ, A. Potřebujeme CEFR pro český znakový jazyk? Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 6. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Veřejná ochránkyně práv a vzdělávání neslyšících. Gong, 44, 2016, č. 7–9, s. 11. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Jazyk: Nástroj k uchopení světa a sociální lepidlo. Gong, 44, 2016, č. 1–3, s. 11. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. Gong, 44, 2016, č. 1–3, s. 24. ISSN 0323-0732.
HUDÁKOVÁ, A. Proč neslyšící neumí česky? Gong, 43, 2015, č. 4–6, s. 16. ISSN 0323-0732. (našla jsem pouze rukopis)
HUDÁKOVÁ, A. Vzdělávání & komunikace. Gong, 43, 2015, č. 1–3, s. 21. ISSN 0323-0732. [psáno za Expertní komisi pro otázky vzdělávání při ASNEP]
HUDÁKOVÁ, A., Nováková, R. Společný evropský referenční rámec pro jazyky a český znakový jazyk. Studie z aplikované lingvistiky, 7, 2016, č. 2, s. 115–125. ISSN 1804-3240.
Zpráva VOP o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování (listopad 2015)
B. Štindlová: Čeština jako cílový jazyk
prezentace: Jazyky ve vzdělávání neslyšících (pochopit)
Čeština jako cílový jazyk I (metodika)
Čeština jako cílový jazyk II (metodika)
Metodika ČZJ - 1. kapitola - koncepce a legislativní rámec (rukopis)
Language First
Makovská Lenka. Baby signs (BP)
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte (BP)
Rozvoj komunikační schopnosti u dětí, znakování s kojenci a batolaty (DP)
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata (BP)
Znakování se slyšícími batolaty a jeho aplikace v České republice (DP)
Fenomén „Babysigns” - znaková řeč pro batolata (DP)
www.babysigns.cz
Přihláška na webinář Znakování s miminky
www.znakovanismiminky.cz
poster o CEFR a ČZJ
Aktuální témata I (co jsme dělali během semestru)
Aktuální témata II (co jsme dělali během semestru)
Aktuální témata III (co se např. řeší v odborném světě)
Metody výuky cizích jazyků I (ad Adély)
Metody výuky cizích jazyků II (od Adély)
https://www.jazyky.com/ (o metodách, kurzech...)
Metody cizojazyčné výuky (Filling: Časopis pro filosofii a lingvistiku)
Metody výuky cizích jazyků a jejich význam v profesionální armádě (Vojenské rozhledy)
Rozvoj výuky cizích jazyků (projekt NÚV)
The Key Foreign Language Teaching Methodologies and How to Choose the Best for You (www.fluentu.com)
různé metody výuky cizích jazyků - obecně (např. na tomto odkaze)
různé metody výuky cizích jazyků - u neslyšících dětí/žáků/studentů (např. na tomto odkaze)
Docházka + přehled splněných úkolů
Aktuální témata I (co jsme dělali během semestru) ►