Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra pedagogiky
Vzdělávání žáků-cizinců O01315V44
VÝUKA ČEŠTINY JAKO DRUHÉHO JAZYKA
Organizujeme výuku češtiny jako druhého jazyka (2018)
Organizujeme výuku češtiny jako druhého jazyka (2018)
Kliknutím na
Organizujeme výuku češtiny jako druhého jazyka (2018)
otevřete zdroj.
◄ Učíme češtinu jako druhý jazyk - průvodce pro učitele (2018)
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Organizační informace
Facebooková skupina k předmětu
Záznamový arch
Motivační videa - dvojjazyční asistenti
0. úkol - vložte alespoň dva záznamové archy z praxe
PREZENTACE ZE SEMINÁŘE
Legislativa - výňatky
KAZUISTIKY
LEGISLATIVA
Krátký film Nový kluk
Zahraniční vzdělávací systémy
1. úkol - Jaká témata Vás zajímají? Co v této chvíli řešíte v oblasti vzdělávání cizinců?
Skupinová práce na přednášce
Kazuistika ze semináře
Jak používat pedagogickou diagnostiku u žáků s OMJ?
Formuláře pro zjištění znalostí z M a ČJ (volitelné)
Jazyková diagnostika - mladší žáci
Žáci cizinci v základních školách (Y. Kostelecká a kol.)
Pozorování - formulář
Kazuistika - vzor
2. úkol - Vložte kazuistiku/y vybraných žáků s odlišným mateřským jazykem sledovaných na asistentské praxi.
Pracovní sešit pro žáky cizince
Příručka - nízkoprahové kurzy češtiny pro cizince
Začínáme učit češtinu pro děti‐cizince Příručka pro lektorky a lektory
E-learningový kurz pro žáky s OMJ
Vzdělávací obsah ČDJ
Prezentace - co je čeština?
Učebnice pro výuku ČDJ
Strategické cíle pro rozvoj jazykové přípravy pro roky 2018—2020
Učíme češtinu jako druhý jazyk - průvodce pro učitele (2018)
3. úkol - Vyberte 3 ukázky z učebnice (běžné či pro žáky cizince) a zdůvodněte, proč byste s nimi pracovali a jak (využijte fotoukázky).
Prezentace lektorky Báry Nosálové
Prezentace ze setkání
Principy práce s žáky s OMJ na portálu inkluzivniskola.cz
Materiály k tvorbě plánu podpory / IVP
Harmonogram tvorby IVP
Pracovní list v chorvatštině
Ukázkové přípravy na hodinu dle vzdělávacích oblastí
UKÁZKOVÁ PŘÍPRAVA NA HODINU A PRACOVNÍ LISTY
KLÍČOVÉ VIZUÁLY - UKÁZKY
SKUPINOVÁ PRÁCE
Příklad dobré skupinové práce
Evokační metody
Metoda rybí kost
4. úkol - Vložte přípravu na hodinu dle kritérií a ideálně její reflexi.
Projekt Flat Stanley
Prostor pro sdílení zajímavých odkazů a zkušeností
3. úkol - Vyberte 3 ukázky z učebnice (běžné či pro žáky cizince) a zdůvodněte, proč byste s nimi pracovali a jak (využijte fotoukázky). ►