Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Didaktika ZSV
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
RVP pro G + manuál pro tvorbu ŠVP
RVP pro G + manuál pro tvorbu ŠVP
Požadavky na absolvování
Kliknutím na
RVP pro G + manuál pro tvorbu ŠVP
otevřete zdroj.
◄ Co znamená didakticky myslet?
Přejít na...
Přejít na...
Prameny
Oznámení
Odevzdání výsledné prezentace
K zamyšlení - Rozhovor s prof. Milanem Hejným
Úkol 1 - Čím může prof. Hejný inspirovat vyučující SV (ke 2. setkání)
Úkol č. 2 - Čím je mi oborová didaktika? Co by mělo být její náplní? Jak si představuji její vúuku na PedF UK? (ke 3. setkání)
Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Profesní portfolio
Didaktické náměty
Inspirace k oborové didaktice
Specifika didaktiky SV
Oborová didaktika a transdidaktika
Co znamená didakticky myslet?
Oborová didaktika s ohledem na začínajícího učitele
Didaktická analýza vybraného okruhu
Složka dokumentů k tématu evaluace
Info o didaktické části SZZk - k prezentaci pedagogického záměru
Doporučení k finální přípravě na didaktickou část SZZk
DVOŘÁKOVÁ, Michaela; ZICHA, Zbyněk; PODZIMEK Michal et al. Vzdělávací modul Občanské a sociální kompetence s metodikou.
Databáze OPVVV - cenný zrdoj výstupů z projektů
náš modul ve Spolčenství praxe v databázi OPVVV
Příklad jiných výstupů z projektu (videhospitace)
společenství praxe na PedF UK
Co z tohoto semináře považujete za nejvíce a nejméně přínosné?
Oborová didaktika s ohledem na začínajícího učitele ►