Passer au contenu principal
DL 1
  • Accueil
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier Tout replier
  1. Didaktika interpretace kulturního dědictví 2
  2. Návštěvnické výzkumy - české a zahraniční zkušenosti
  3. Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?

Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci?

Conditions d'achèvement

Radka Johnová, Marketing kulturního dědictví a umění, Praha 2008.

Doporučení ke studiu:

  • Zákazníci (kapitola 2, s. 49 - 100)
  • Marketingové informace a marketingový výzkum (kapitola 3, s. 101 - 132)

Odkaz vede do databáze e-knih Knihovny Pedagogické fakulty UK, po registraci je kniha dostupná ke studiu. Knihu lze studovat také prostřednictvím Národní digitální knihovny (https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=908).

Cliquer sur Marketing kulturního dědictví a umění: návštěvníci nebo zákazníci? pour ouvrir la ressource.
◄ Doporučení článku z časopisu Visitor Studies
Heritage Counts: Heritage and Society ►
Contacter l'assistance du site
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Obtenir l'app mobile
Fourni par Moodle