Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk II (2019/2020)
  2. 12. hodina: týden od 4. do 10. 5. 2020 (téma týdne: 4. tem. okruh: Funkční gramotnost, texty (a jejich adaptace) ve vzdělávání obecně a ve vzdělávání jazykovém)
  3. John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.

John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.

Požadavky na absolvování
Kliknutím na John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309. otevřete zdroj.
◄ Teaching Literacy to Deaf Students (kurz)
Fuková, V. Úpravy beletristických textů pro neslyšící dětské čtenáře. Bakalářská práce. Praha, FF UK, ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle