Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Вы используете гостевой доступ
Вход
В начало
Open course index
В начало
Курсы
Obor 7507R031 Výchova ke zdraví (Bc., PS)
Dramatická výchova_VZ
Didaktika DV: cíl, příběh, hrav roli, reflexe
Koncepce „učební prostředí akcentující žáka“_upraveno dle Jonassen, Land In Mareš, 2009
Koncepce „učební prostředí akcentující žáka“_upraveno dle Jonassen, Land In Mareš, 2009
Нажмите на ссылку
Koncepce „učební prostředí akcentující žáka“_upraveno dle Jonassen, Land In Mareš, 2009.pdf
, чтобы просмотреть файл.
◄ Pracovní list DV reflexe
Перейти на...
Перейти на...
Novinky a aktuální pokyny
Oznámení
seminární práce: příprava na lekci DV
DV
DV_PROVAZNÍK
Anketa: charakteristiky DV
Kurikulum DV
Tři příběhy DV
Pracovní list DV reflexe
schema_Potenciál zážitkové pedagogiky
PELIKÁN_ schéma přímého a nepřímého působení ve výchovné situaci
Možnosti exprese DV a Arte
Forum: psychická rizika v DV
Vagonáři
DV_lekce_nevidomá_PL
schema_Potenciál zážitkové pedagogiky ►