Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Obecná didaktika
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Podklad přednášky: Cíle
Podklad přednášky: Cíle
Požadavky na absolvování
Klikněte na odkaz
Vyukove-cile-2019.ppsx
pro zobrazení souboru.
◄ Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Studijní literatura
Podmínky ke splnění zkoušky
1. Myšlenková nebo pojmová mapa - termín odevzdání xx
2. Analýza záznamu výuky - virtuální hospitace, termín odevzdání xx
3. Reflexe odborného článku termín odevzdání xx
Obecná didaktika - úvodní text
Podklad přednášky Jak se lidé učí
Teoretické základy vyučování a učení
Informačně procesní a kognitivní teorie učení - podklad přednášky
Učení - podklad přednášky
Text pro zájemce - Je konektivismus novou teorií učení pro XXI. století (B. Brdička)?
Efektivní výukové strategie-podklad přednášky
Myslenkova-schemata- podklad-prednasky
Text pro zájemce - Zjevné učení podle profesora Hattie (B. Brdička)
Pojmové mapy ve výuce (příklad využití ve fyzice)
Behaviorálně orientované modely výuky
Vyklad - podklad prednasky
Kognitivně-konstruktivisticky orientované modely výuky - podklad přednášky
Induktivně budovaný význam nového učiva (malířství, ukázková lekce z přednášky)
How to Teach an inductive learning lesson (příklad biologie)
Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Výukové cíle -text
Text pro zájemce - Proč a k čemu taxonomie vzdělávacích cílů? (J. Vávra)
Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
Hodnocení v CLIL
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Vyučování jako rozhodování; plánování a realizace výuky - podklad přednášky
Plán vyučovací hodiny - návrh šablony pripravy na hodinu
Učitel, typologie - podklad přednášky
Kurikulum, učebnice - podklad přednášky
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu (Knecht, Janík, 2008)
Školská legislativa v praxi (P. Mácha)
Legislativa ve školství - přednáška Mgr. Vatalová (MŠMT)
Kapitoly o řízení výchovy a vzdělávání pro vychovatele_op2015
Zajišťování prostředí pro učení - podklad přednášky
Žák jako subjekt edukace
Společné vzdělávání - priorita MŠMT
Vzdělávání nadaných žáků (VÚP, 2010)
Vyhledáváme rozumově nadané žáky (VÚP, 2010)
Individualizace - Diferenciace - Personalizace
Výukové cíle -text ►