Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Praktické aspekty vzdělávání neslyšících (2016/2017)
Opravené zápisy z exkurze na Slovensko
10. 2. 2017: Bratislava, Hrdličkova ul.
10. 2. 2017: Bratislava, Hrdličkova ul.
Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку
Exkurze_SK_Hrdličkova_RZ.docx
, чтобы просмотреть файл.
◄ 9. 2. 2017: Bratislava, Univerzita Komenského, Centrum podpory studentů se speciálními vzdělávacími potřebami
Перейти на...
Перейти на...
Oznámení
1. hodina: 21. 2. 2017
2. hodina: 28. 2. 2017
3. hodina: 7. 3. 2017
4. hodina: 21. 3. 2017
5. hodina: 28. 3. 2017
6. hodina: 4. 4. 2017
7. hodina: 11. 4. 2017
8. hodina: 18. 4. 2017
9. hodina: 25. 4. 2017
10. hodina: 9. 5. 2017 (A. Hudáková nepřítomna)
11. hodina: 16. 5. 2017
12. hodina (bonusová): 23. 5. 2017
6. 2. 2017: Červenica
6. a 7. 2. 2017: Prešov
8. 2. 2017: Bratislava, Drotárska ul.
9. 2. 2017: Bratislava, Koceľova ul.
9. 2. 2017: Bratislava, Univerzita Komenského, Centrum podpory studentů se speciálními vzdělávacími potřebami
1. den, 5. 2. 2017
2. den - I, 6. 2. 2017
2. den - II, 6. 2. 2017
2. den - III, 6. 2. 2017
3. den, 7. 2. 2017
4. den, 8. 2. 2017
5. den, 9. 2. 2017
6. den, 10. 2. 2017
Přehled škol pro SP + "SPC" na Slovensku
Historie vzdělávání neslyšících na Slovensku
nultý ročník x prípravný ročník: Slovensko
přípravné třídy: Česko
přípravné třídy II: Česko
přípravné třídy III: Česko
docházka do MŠ: Česko
Snoezelen (obrázky) (stimulace vnějším prostředím)
Snoezelen (vysvětlení) (stimulace vnějším prostředím)
Cestu vzpomínek v terapeutické zahradě obohatí retro označník MHD (stimulace vnějším prostředím)
Retro pokoje v domovech důchodců pomáhají penzistům se vzpomínkami (stimulace vnějším prostředím)
holčička Haninka: komunikace pomocí zástupných předmětů, postupný přechod na komunikační kartičky atd.
Montessori ČR
přehled "alternativních" pedagogických směrů uplatňovaných v ČR (tento web jsme si na hodině neukazovali)
ČR: školy pro SP 1989-2015 (v hodně jsme se dívali zejm. na SŠ)
ČR: podpora studentů se specifickými potřebami na VŠ (aktuální verze "Pravidel MŠMT", ostatní info na webu ÚJKN v sekci "Služby")
MVL
Grammar Graphics
web FF UK
ukázky starých "příprav" I
ukázky starých "příprav" II
ukázky starých "příprav" III
ukázky starých "příprav" IV
ukázky starých "příprav" V
Aktuality
Počty studentů se specifickými potřebami na VŠ
Asociace poskytovatelů služeb studentům se specifickými potřebami na VŠ (AP3SP)
Pravidla pro financování zvýšených nákladů spojených se studiem studentů se specifickými potřebami na VŠ (r. 2017)
Didaktické testy - úvod (Anička H.)
Typy testových úloh (Bára, Anička B.)
Jednotné přijímací zkoušky na maturitní obory SŠ (Maruška, Honza C.)
Jednotné závěrečné zkoušky na SŠ (Eliška, Kája)
Jednotná maturitní zkouška (Pepa)
Testy a testování na webu ČŠI (Šárka, Honza B.)
Testování jazykových kompetencí ve znakových jazycích (Dominika, Káťa, Honza Š.)
ANDREJSEK, JAN: Maturitní zkouška z českého jazyka v úpravě pro neslyšící ve světle testování češtiny jako cizího jazyka. DP. Praha: FF UK, 2015.
Slovensko: maturita, testování v 5. a 9. ročnících ZŠ
testování 5. a 9. ročníků ZŠ
CHMÁTALOVÁ, Z. Plošné testování jazykových dovedností žáků se sluchovým postižením. DP. Praha: FF UK, 2015.
CHMÁTALOVÁ, Z. Testy a testování dovedností ve znakovém jazyce u neslyšících dětí. BP. Praha: FF U, 2011.
Prvopočáteční čtení a psaní I (syntetické metody)
Analyticko-syntetická metoda zvuková (stručně)
Prvopočáteční čtení a psaní II (pozor! Jsou tam vně- i vnitro- hypertextové odkazy - postupujte podle nich)
Čtení českých neslyšících dětí (anglicky)
přehled docházky a plnění úkolů
1. den, 5. 2. 2017 ►