Armour, K. (2013). Sport Pedagogy: An Introduction for Teaching and Coaching. London and New York: Routledge, 346 s. ISBN 978-0-273-73258-7.

Armour, K. (2014). Pedagogical Cases in Physical Education and Youth Sport. London and New York: Taylor & Francis Ltd., 304 s. ISBN 978-0-415-70245-4.

Čáp, J., Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál, ISBN 978-80-7367-273-7.

Dvořáček, J. (2014). Základy pedagogiky. Praha: Oeconomica, 299 s. ISBN 978-80-245-2014-8.

Braun, R. (2014). Pedagogicko-psychologická diagnostika. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 117 s. ISBN 978-80-7290-656-7.

Čapek, R. (2010). Třídní klima a školní klima. Praha: Grada. Pedagogika, 328 s. ISBN 978-80-247-2742-4.

Gordon, T. (2015). Škola bez poražených. Praha: Malvern, 326 s., ISBN 978-80-753-0006-5.

Hájek, B., Hofbauer, B., Pávková, J. (2008). Pedagogické ovlivňování volného času. Praha: Portál, 240 s. ISBN 978-80-7367-473-1.

Hendl, J. (2016). Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 440 s. ISBN 978-80-262-092-9.

Hendl, J. (2004). Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál, 584 s., ISBN 80-7178-820-1.

Hendl, J., Dobrý, L. a kol. (2011). Zdravotní benefity pohybových aktivit. Monitorování, intervence, evaluace. Praha: Karolinum, 3000s . ISBN 978-80-246-2000-8.

Hendl, J., Remr, J. (2017). Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál, 373 s. ISBN 978-80-262-1192-1.

Jansa, P. (2018). Pedagogika sportu. Praha: Karolinum, 228 s. ISBN 978-80-246-3986-4.

Jansa, P., Kotlík, K., Němec J. (2014). Komparace názorů a postojů české veřejnosti k životosprávě, pohybovým aktivitám. Praha: Karolinum, 118 s. ISBN 978-80-246-2444-0.

Kyriacou, CH. (1996). Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. Praha: Portál, Pedagogická praxe, 155 s. ISBN 80-7178-022-7.

Light, R., Harvey, S. (2020). Applied Positive Pedagogy in Sport Coaching. London and New York, Taylor & Francis Ltd., 168 s. ISBN 978-0-367-48982-1.

Macurová, J. (2009). Komunikace s rodiči neprospívajících žáků očima učitelů. Magisterská práce. Brno: Filozofická fakulta Masarykovy univerzity, Ústav pedagogických věd. 84 s.

Mareš, J., Křivohlavý, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995. ISBN 80-210-1070-3.

Mertin, V., Krejčová, L. a kol. (2016). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. 2., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Wolters Kluwer, 400 s. ISBN 978-80-7552-014-2.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. (2022). RVP – Rámcové vzdělávací programy. Dostupné z: https://www.edu.cz/rvp-ramcove-vzdelavaci-programy/.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. (2022). Školský zákon ve znění účinném od 1. 2. 2022. Dostupné z: https://www.msmt.cz/dokumenty/skolsky-zakon-ve-zneni-ucinnem-ode-dne-1-2-2022.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. (2022). Vyhláška č. 27/2016 sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Dostupné z: https://www.msmt.cz/dokumenty-3/vyhlaska-c-27-2016-sb-o-vzdelavani-zaku-se-specialnimi-2

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. (2022). Zákon o pedagogických pracovnících. Dostupné z: https://www.msmt.cz/dokumenty-3/zakon-o-pedagogickych-pracovnicich.

Pokorná, V. (2001). Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 336 s., ISBN 80-7178-570-9.

Svoboda, M., Krejčířová, D., Vágnerová, M (2001). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál, 792 s., ISBN 80-7178-545-8.

Šeďová, K., Švaříček, R., Šalamounová, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál, 296 s. ISBN 9788026200857.

Švaříček, R., Šeďová, K. a kol. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 384 s. ISBN 978-80-7367-313-0.

Vybíral, Z. (2005). Psychologie komunikace. Praha: Grada, 320 s. ISBN 80-7178-998-4.

Zelinková, O. (2015). Poruchy učení. Praha: Portál, 264 s. ISBN 978-80-262-0875-4.

Naposledy změněno: středa, 19. října 2022, 21.41