Základní literatura:

CONNAWAY, Lynn Silipigni, Marie L. RADFORD a Lynn Silipigni CONNAWAY. Research methods in library and information science. Sixth edition. Santa Barbara, California: Libraries Unlimited, [2017]. ISBN 9781440834783. Dostupné také z: http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=nlebk&AN=1414548&lang=cs&site=ehost-live

ČERNÝ, Michal. Výzkum jako proces tázání se. In: Hana TULÍNSKÁ et al. Kurz práce s informacemi [online]. Brno: KISK FF MUNI, 2019. [cit. 2021-03-15]. Dostupné z: https://kisk.phil.muni.cz/media/3219955/kisk.phil.muni.cz/kpi/vyzkum-jako-proces-tazani-se.html

DISMAN, Miroslav, 2011. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměněné vydání. Praha: Karolinum. ISBN 9788024619668. Dostupné také z: https://ebookcentral.proquest.com/lib/cuni/detail.action?docID=1996759

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.

100 metod: Rozcestník metod pro inovace informačních služeb.

Další literatura:

CASSELL, Catherine. The SAGE handbook of qualitative business and management research methods. London: Sage, 2018. ISBN 9781526430236. Dostupné také z: https://search.ebscohost.com/login.aspx?authtype=shib&custid=s1240919&direct=true&db=cat04374a&AN=kup.002416190&site=eds-live&scope=site&lang=cs

MANĚNOVÁ, Martina a Martin SKUTIL. Metodologie pedagogického výzkumu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012. ISBN 978‐80‐7435‐209‐6. Dostupné také z: https://dnnt.mzk.cz/view/uuid:04107f70-bc11-441d-abf0-f9384c56fd10

PUNCH, Keith. Úspěšný návrh výzkumu. Vydání druhé. Přeložil Jan HENDL. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0980-5.

ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0. Dostupné také z: https://www.bookport.cz/e-kniha/kvalitativni-vyzkum-v-pedagogickych-vedach-453709/

Naposledy změněno: úterý, 16. března 2021, 14.19