Zde se podívejte na online materiál: http://esfmoduly.upol.cz/texty/konstr_m.pdf

A. Na straně 32 je tabulka, která je přisouzena dílu (Hejný a kol., 2004) - ta je zde http://mdisk.pedf.cuni.cz/SUMA/MaterialyKeStazeni/PublikaceKnihy/25KapitolZDM.pdf.

Zkontrolujte v prímárním dokumentu, zda je citace provedena správně.

B. Najděte v materiálu ilustraci: Adámkovo zaujetí velkým číslem. Kdo je autorem této ilustrace?

C. Na s. 46 je tento text: "Část   učitelů   stále   ještě   zastává   názor,   že   je   chyba   něco   špatného,   čeho   se   žák   nemá dopouštět.   Domnívají   se,   že   je   zapotřebí   žáka   na   chybu   upozornit,   aby   ji   mohl   včas   odstranit  a nahradit správným spojem. Obávají se, aby si učivo s chybou omylem nezafixovali i další žáci. To dokládá   i   výpověď   studentky   učitelství   pro   1.   stupeň   (hodnocení   vlastního   výstupu   v rámci pedagogické praxe):"

Komu byste na základě čtení textu přisoudili tento text?

D. Srovnejte text na s. 51 s textem class.pedf.cuni.cz/NewSUMA/FileDownload.aspx?FileID=89, s. 5 dole.

Přineste si odpovědi na poslední seminář.

Přineste si také vlastní dotazy - nevíte, jak něco konkrétního citovat? jak to zabudovat do okolního testu? Nejste si jisti, zda to citovat jako doslovný text nebo jako parafrázi? Apod.

Naposledy změněno: sobota, 3. března 2018, 20.09