V hodině se pokoušíme sestavit vlastní desatero (viz přednáška Učebnice - analýza a kritéria volby)

Desatero

  1. Zvýšení motivace k učení
  2. Snížení množství učiva
  3. Zapojení vizuálních složek = obrazová stránka učebnice
  4. Dodání souboru videí, poslechů (obojí, vyvážíme didaktický účel, ale i autentický podklad)
  5. Samostudium, fixace, co se nestihne v hodině (odkaz na funkční internetovou stránku)
  6. Uzpůsobení věku studenta, cíl „aplikační dovednosti“ (děti versus dospělí, odvětví koníčky, sporty, kroužky) = zvýšení zajímavosti a přitažlivosti studia tím, že látku propojíme se zájmem
    Pozn: zjistit si zájem ze slohů, tím to učitel pozná!!!
  7. Rovnováha všech složek (poslech versus production écrite)
  8. ....
Naposledy změněno: neděle, 24. února 2019, 19.08