Sestavujeme desatero tvorby učebnic
Požadavky na absolvování
V hodině se pokoušíme sestavit vlastní desatero (viz přednáška Učebnice - analýza a kritéria volby)
Desatero
- Zvýšení motivace k učení
- Snížení množství učiva
- Zapojení vizuálních složek = obrazová stránka učebnice
- Dodání souboru videí, poslechů (obojí, vyvážíme didaktický účel, ale i autentický podklad)
- Samostudium, fixace, co se nestihne v hodině (odkaz na funkční internetovou stránku)
- Uzpůsobení věku studenta, cíl „aplikační dovednosti“ (děti versus dospělí, odvětví koníčky, sporty, kroužky) = zvýšení zajímavosti a přitažlivosti studia tím, že látku propojíme se zájmem
Pozn: zjistit si zájem ze slohů, tím to učitel pozná!!! - Rovnováha všech složek (poslech versus production écrite)
- ....
Naposledy změněno: neděle, 24. února 2019, 19.08