Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Вы используете гостевой доступ
Вход
В начало
Open course index
В начало
Курсы
Mediální a komunikační studia
Metody výzkumu II
Общее
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Искать
Искать
(Пока объявлений нет)
Перейти на...
Перейти на...
Flick, U. (2014) The SAGE Handbook of Qualitative Data Analysis. London: Sage. Kapitola III.
Denzin, N.K.; Lincoln, Y.S. (2018) The SAGE Handbook of Qualitative Research. London: Sage. Kapitola IV.
Metodologie a paradigmata
Schéma výzkumné akce pdf prezentace
Kvalitativní analýza mediálních obsahů pdf prezentace
Hájek, M. et al. (2020). Making Public Shame Bearable and Entertaining: Ritualised Shaming in Reality Television. Cultural Sociology.
Kvalitativní zkoumání mediálních publik
Steiner, E. & Xu, K. (2020) Binge-watching motivates change
Kvalitativní zkoumání mediální organizace a produkce
Siapera, E. & Iliadi, I. (2015). ‘Twitter, Journalism and Affective Labour’
Digitální etnografie pdf prezentace
Latzko-Toth, G. (2017) Small Data, Thick Data: Thickening Strategies for Trace-based Social Media Research. In L. Sloane, A. Quan-Hasse, (eds.) The SAGE Handbook of Social Media Research Methods, pp. 199-214. London: Sage.
Dodatečná literatura v češtině
Klasifikovaný domácí úkol
MVII Test 13.6. 2022
Test 19.5. 2023
Flick, U. (2014) The SAGE Handbook of Qualitative Data Analysis. London: Sage. Kapitola III. ►