Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Kalendář
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Kalendář
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Techniky sdílení profesních zkušeností
Sdílení profesních zkušeností a kolegiální podpora
Učitelský stres: Jak se lze bránit?
Učitelský stres: Jak se lze bránit?
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Sledujte následující video:
https://www.youtube.com/watch?v=BaT8Ghj-KTw
Prohledat fóra
Prohledat fóra
Přidat téma diskuse
V tomto fóru zatím nejsou žádná témata diskuse.
◄ Kasíková, H., & Dubec, M. (2009). Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé. Studia paedagogica, 14(1), 67-86.
Přejít na...
Přejít na...
Jaké zkušenosti chcete sdílet?
Literatura
Text: Phenomenological Approaches to Self-Consciousness
Text: Profesní vidění učitelů
Učitelská sebereflexe: Jak to děláte vy?
Kasíková, H., & Dubec, M. (2009). Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé. Studia paedagogica, 14(1), 67-86.
Hulusi, H., & Maggs, P. (2015). Containing the containers: Work discussion group supervision for teachers-a psychodynamic approach. Educational and Child psychology, 32(3), 30-40.
Vozková, A. (2020). Syndrom vyhoření ve škole: Může pomoct kolegiální sdílení. Řízení školy, 9 (12), 14-19.
Etické zásady ČIS
Etické zásady evropské asociace EASC
Úkol: Popis modelů a technik
Lazarová, B. (2010). Mentoring jako forma kolegiální podpory a strategie dobré školy. Pedagogika, 55(3-4), 254-264.
Pavlas Martanová, V. (2020). Supervize jako jeden z efektivních nástrojů péče o učitele. Komenský, 144/4.
Škola a supervize - sborník z konference
VYBÍRAL, M. (2014) MOŽNOSTI, PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE A ÚSKALÍ SUPERVIZE V ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH. ACORát. Vol. 3, No. 1
Hulusi, H., & Maggs, P. (2015). Containing the containers: Work discussion group supervision for teachers-a psychodynamic approach. Educational and Child psychology, 32(3), 30-40. ►