Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Katedra divadelní vědy
Obhajoby ročníkových prací
Příprava a prezentace ročníkových prací (2. ročník Bc. studia):
Novinky
Novinky
Novinky a oznámení
Prohledat fóra
Prohledat fóra
(Dosud nebyla vložena žádná oznámení.)
Přejít na...
Přejít na...
Okruhy témat k ročníkovým pracem (náměty a školitelé)
Kateřina Mikutová
Daniel Ševčík
Kamila Výborná
Jakub Tesárek
Anna Hodíková
Viola Bláhová
Dorota Tučková
Eva Vrbová
Alena Kokrdová
Klára Müllerová
Leticie Kochová: Komparace rozhlasových inscenací Wildovy Salome z hlediska rozhlasovosti
Julie Marečková: Tváří k lidu: Tvoření vespolnosti mezi knězem a věřícími při mši svaté
Matěj Bureš: Hamlet dnešní doby: Komparativní analýza novodobých inscenací hry Hamlet
Anna Houžvičková: Problematika současného inscenování Topolovy Kočky na kolejích
Varvara Lavrenteva: Propagandistická romantizace války ve hře Konstantina Simonova Ruští lidé
Magdalena Jirků: Vladimír Vodička jako ředitel Divadla Na zábradlí (1958-1991)
Teodor Pazderka: Exil Ensemble
Viktória Šupšaková: Petr Zelenka - Job Interviews
Nicole Tisotová: Ticho a nedýchat. Genderové násilí v dramatu Dealeři fyzické lásky od Anny Saavedry
Klára Urbanová: Ženské postavy v inscenaci Orestes in Mosul: Klytaiméstra a Athéna
Petra Špejtková: Performativita sokolského hnutí Slavnost svěcení praporu Sokola Pražského
Jana Cihlářová: Tantehorse: Light In The Darkness
Anika Menclová: Cenzura činoherní dramaturgie za nacistické okupace
Kristýna Sulková: CHLÉB, DIVADLO A (VIDEO)HRY aneb jak se divadlo projevuje ve hrách a jak je ovlivnilo
Klára Kačurová: Blahoslav Uhlár a jeho manifesty
Barbora Mlchová: „We were off to fight the Hun“ Odraz první a druhé světové války v kanadské dramatice
Magdalena Beranová: Teatralita výsměchu v bohemikální mši biskupa Neviňátek
Anna Horynová: Dobyvatelé (Jiří Voskovec)
Regina Matejová: Úsvit mýtu na súmraku ríše (analýza tém a motívov v inscenácii Mojmír II. alebo Súmrak ríše)
Aneta Schmidtová: Performativita emocionálních komunit a její využití ke kompenzaci emocionální frustrace (Na příkladu středověké kapituly v období svátků bláznů)
Hedvika Bauerová: Fenomén historické reenakce mezi divadlem a historií
Barbora Schneiderová: Proměny Letní Letné – Mezinárodního festivalu nového cirkusu a divadla
Veronika Macková: Analýza inscenace Homo Faber Činoherního studia Ústí nad Labem
Eliška Pelková: Pohádkový text pro divadlo a jeho možnosti podpory psychologického vývoje dítěte Psychologický výklad dramatu Pták Ohnivák
Johana Jurášová: Nemravnost komedie mravů Požadavky kladené na dramaturgii Prozatímního divadla formulované v časopise Osvěta a v Národních listech
Jana Nechvátalová: Inspirace filmem v inscenaci Podivné odpoledne dr. Zvonka Burkeho v Činoherním klubu
Kateřina Zamazalová: Hadar Galron: Mikve (Kritický ohlas v České republice)
Katarína Ballová: Využitie masky pri slávnostiach v antickom Ríme
Klára Metge: Divadlo a kýč: Čarodějky ze Salemu v Divadle na Vinohradech
Adéla Prášilová: Komparace ohlasů na světovou a českou premiéru Larga desolata
Tereza Dolinová: Přehled inscenování současných skandinávských dramat a podpory skandinávské kultury na našem území od roku 1990 do současnosti
Veronika Holečková: Analýza prvků vytvářejících atmosféru strachu v inscenaci Žena v černém
Renata Kotápišová: Vizuální stránka Léblova Racka v Divadle Na zábradlí
Natálie Klimová: Lagronová Nebeský
Tereza Horňáková: Kříž u potoka – od románu k dramatizaci a inscenaci
Kateřina Korychová: Masopust v Roztokách u Prahy
Kristýna Mazánková: Inscenace Vojcek v Divadle na Vinohradech
Ivana Hlubinová: Peter Pavlac a jeho dramatizácia románu Jána Roznera Sedem dní do pohrebu
Aneta Borková: Anděl - Duda Paiva
Jitka Prokopová: Prague Shakespeare Company: etablování profesionálního anglicky mluvícího divadla v Praze
Tomáš Blatný: Umělecké tlumočení divadla do znakového jazyka (Možnosti, problémy a realizace)
Michaela Bartošková: Jak si hrají poutníci (Ludičnost svatojakubské cesty)
Bára Spudilová: Komparace inscenace Frankenstein Dannyho Boylea s románem Mary Shelley a dramatizací Nicka Deara
Anežka Bednářová: Slavnost kladení základního kamene k Národnímu divadlu a její význam v dobovém kontextu
Aneta Borková: Anděl - Duda Paiva
Lukáš Černý: Režijně-herecká estetika Franka Castorfa
Karolína Pösingerová: Britské techniky herectví (Nejpoužívanější současné techniky herectví)
Kristýna Kozlová: Jecelín a jeho inscenace Pták Ohnivák a lišák Zorro před Otáčivým hledištěm
Kristýna Matolínová: Zmapování činnosti souboru Vrata v kontextu doby
Tereza Marková: SÓLO pantomima Radima Vizváry (Od Pierota ke konceptuální show)
Barbora Pokorná: Osudy a okolnosti uvádění Macháčkovy Bílé nemoci v Národním divadle
Zdeňka Valečková: Zakódované torzo Krále Leara aneb Mluviti divadlem
Anna Prstková: Divadelní vidění Vasilije Kandinského v almanachu výtvarné skupiny Modrý jezdec
Veronika Pacasová: Osobnost Pavla Nebeského
Eliška Šolcová: Faidra Hippolytovi aneb Listy heroin – šest antických hrdinek pro současné jeviště
Zuzana Plecitá: Současná divadelní recenze v denním tisku
Zuzana Plecitá: příloha k ročníkové práci
Petra Čechmánková: Titulky v divadle
Nicola Škvarová: Divadlo, které se nekoná a přece se koná. Inscenace Filmmakeři v kontextu divadla pro mládež v České republice
Bára Truksová: Ivan Liška – umělecký šéf Bayerisches Staatsballett
Veronika Hlavatá: Divadelní spolek Hálek v Nymburce mezi lety 1926 – 1936
Anita Ešpandrová: Pražské loutkářské postupové přehlídky v letech 1987 až 1993
Vanda Zaplatílková Hutařová - Malé divadlo kjógenu - OBHÁJENO
Barbora Kunstovná - Překlad divadelní hry Helmuta Rychtara a lužickosrbský divadelní kontext - OBHÁJENO
Lukáš Křížek: BIBLIOGRAFIE: ZDENĚK HOŘÍNEK - (OBHÁJENO)
Nicol Hrabovská: AUTOBIOGRAFICKÉ MOTIVY V DÍLE VÁCLAVA HAVLA SE ZAMĚŘENÍM NA POSTAVY LEOPOLDA KOPŘIVY A VILÉMA RIEGERA - (NEOBHÁJENO)
Anna Cvrčková: Rozbor hudební složky inscenace Našich Furiantů Miroslava Macháčka - (OBHÁJENO)
Petr Pavlíček: Příběhy obyčejného šílenství, adaptace divadelní hry do filmového scénáře - (OBHÁJENO)
Lucie Chocholoušová: Politika nebo divadlo? Spojitost divadelních her a politických projevů Václava Havla - (OBHÁJENO)
Eliška Seveldová: Ochotnické divadlo v Pasekách nad Jizerou – soupis her od počátků do 50. let 20. století - (OBHÁJENO)
Petr Dlouhý: Pražský Fringe Festival (OBHÁJENO)
Jitka Jirsová: Cabaret (OBHÁJENO)
Vanda Zaplatílková-Hutařová: Bůh masakru (NEOBHÁJENO)
Alice Exnerová: Proměny Anny Letenské (OBHÁJENO)
Zuzana Vašáková: Zámecké barokní divadlo v Českém Krumlově (OBHÁJENO)
Magdalena Pártlová: Jařabova Osamělá srdce (OBHÁJENO)
Tomáš Urbánek - Dismanův rozhlasový soubor (OBHÁJENO)
Markéta Vlková - Improliga (OBHÁJENO)
Lenka Smrčková: N. V. Gogol: Hráči - inscenace Činoherního klubu a Divadla v Dlouhé (OBHÁJENO)
Miloslav Šefčík - Jardin Art Performance Jana Karpíška (OBHÁJENO)
Simona Koudelková: Ivan Trojan - OBHÁJENO
Pavlína Svobodová: Odpad, město, smrt (Analýza scénáře inscenace Dušana D. Pařízka v Divadle Komedie) - NEOBHÁJENO
Markéta Horká: SAM – Katharina Schmitt - NEOBHÁJENO
Simona Kuncová: Tairov v Praze - OBHÁJENO
Okruhy témat k ročníkovým pracem (náměty a školitelé) ►