Zum Hauptinhalt
DL 1
  • Startseite
  • Kalender
  • More
Deutsch ‎(de)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite Kalender
Alle aufklappen Alle einklappen
  1. Nadprůměrné dítě v matematice
  2. Urychlený ve vývoji, nadprůměrný nebo talent?
  3. Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Abschlussbedingungen

Má každý pracovní Peg -PSy poradny matematické vzdělání (ne nutně maturitu) na úrovni aspoň bc kurzu?

Moje zkušenosti za 32 let jsou takové, že mnou sledovaní žáci v PegPsy poradnách na chybně formulované otázky odpovídali správně, respektive na otázky, které dostali, neodpověděli chybně, na rozdíl od nich to testující viděli jinak pro nízké pochopení matematické podstaty, nezvládnutí základů matematické terminologie, kterou nadprůměrný ale rozlišuje. (doložím na přednášce on line).  Např. číslo není číslice, vyhodnocujeme-li prostorové vztahy, je nutné zdůraznict, z kterého pohledu situaci hodnotíme, zda z pohledu hrdiny, ústředního objektu či pozorovatele.

V článku uvidíte, jak argumentují jednotlivé složky, které se k žákovi vyjadřují.

Log in to continue

Gäste dürfen keine Forumsbeiträge schreiben.

Contact site support
Sie sind als Gast angemeldet (Login)
Get the mobile app
Powered by Moodle