Passer au contenu principal
DL 1
  • Accueil
  • Calendrier
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil Calendrier
Tout déplier Tout replier
  1. Nadprůměrné dítě v matematice
  2. Urychlený ve vývoji, nadprůměrný nebo talent?
  3. Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Conditions d'achèvement

Má každý pracovní Peg -PSy poradny matematické vzdělání (ne nutně maturitu) na úrovni aspoň bc kurzu?

Moje zkušenosti za 32 let jsou takové, že mnou sledovaní žáci v PegPsy poradnách na chybně formulované otázky odpovídali správně, respektive na otázky, které dostali, neodpověděli chybně, na rozdíl od nich to testující viděli jinak pro nízké pochopení matematické podstaty, nezvládnutí základů matematické terminologie, kterou nadprůměrný ale rozlišuje. (doložím na přednášce on line).  Např. číslo není číslice, vyhodnocujeme-li prostorové vztahy, je nutné zdůraznict, z kterého pohledu situaci hodnotíme, zda z pohledu hrdiny, ústředního objektu či pozorovatele.

V článku uvidíte, jak argumentují jednotlivé složky, které se k žákovi vyjadřují.

Log in to continue

Les visiteurs anonymes n'ont pas les permissions requises pour poster de messages.

Contacter l'assistance du site
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Obtenir l'app mobile
Fourni par Moodle