Výuková komunikace, Eva Šuchmanová

Výuková komunikace, Eva Šuchmanová

by Eva Šuchmanová -
Number of replies: 3

Dobrý den, ahoj,

vkládám sem odkaz na nahrávku, protože byla moc veliká: https://drive.google.com/file/d/1AKXbfG5MSNFWYQxTUwO-6uqYYxoncSHC/view?usp=sharing. Je o půl minuty přes limit, za to se omlouvám, snad to není velký problém. Vzhledem k podmínkám natáčení bohužel není v dobré kvalitě a je třeba nastavit plnou hlasitost. Děkuji za pochopení.

Reflexi nahrávky vkládám sem.

Děkuji za případnou odezvu a přeji příjemný zbytek neděle.

Eva Š.


In reply to Eva Šuchmanová

Re: Výuková komunikace, Eva Šuchmanová

by Alžběta Kubrová -
Ahoj Evi,
tvoje video se mi moc líbilo. Tvůj přístup je dialogický a klidný, snažíš se zapojit všechny ve třídě. Nekteří učitelé mluví na žáky jakoby byli na divadelním představení, to ty jsi úplně přirozená a myslím, že kdybych tě měla za učitelku, tak bych tě měla moc ráda. :)))
In reply to Eva Šuchmanová

Re: Výuková komunikace, Eva Šuchmanová

by Barbora Sedláčková -
Ahoj Evi,
moc se mi líbilo tvoje video. Moc se mi líbila tvá práce s třídou na videu. Tvá komunikace je skvělá, krásně se snažíš zapojit všechny žáky ve třídě a klidně a přirozeně na mě z videa působíš. Dle mého názoru využíváš správně výrazy přizpůsobené věku žáků. Za mě super práce! :)
In reply to Eva Šuchmanová

Re: Výuková komunikace, Eva Šuchmanová

by Eliška Glatzová -
7/7 Krásně splněno

Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1

Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1

Zhodnocení položených otázek, up-take 1

Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1

Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1

Využití alespoň 3 klíčových slov 0 diskuze, dialog - jen 2 slova 1

Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1

Případný komentář hodnotitele: Evo, děkuji za krásnou ukázku respektující komunikace, na videu vypadáte přirozeně. V hodině využíváte nonverbální komunikaci efektivně (důkazem je, že udržují žáci pozornost), žáky povzbuzujete k participaci. Pomalejší tempo, o kterém píšete, při instrukcích učitel získá také praxí - když začne vnímat, že děti nestihly pochytit instrukce.
V reflexi máte vše opřené o teorii, použila jste vhodnou terminologii, založte si prosím video i reflexi ke SZZ do portfolia.

S pozdravem Eliška Glatzová