7/7 Splněno krásně
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Aleno, děkuji Vám za hezkou ukázku respektující komunikace a za nahlédnutí do výuky matematiky. Z hodiny je evidentní, že jsou žáci zvyklí s Vámi komunikovat, ptají se, necháváte jim prostor na jejich dotazy. Se žáky komunikujete velmi efektivně nonverbálně, mluvíte výrazně a spisovně. Výborně používáte také intonaci - žáci zpozorní, když změníte hlas. Zaujalo mě, jak zpozorněli a jak se Vám je podařilo upoutat na novou aktivitu. Z Vaší reflexe je naprosto zřejmé, že víte, co kdy a jak děláte. Pro Váš rozbor jste nádherně a účelně využila odbornou terminologii a také teorii. Výborná práce! Prosím, založte si do portfolia video i rozbor a přejte si, ať si u SZZ vytáhnete otázku na komunikaci. S pozdravem Eliška Glatzová
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 1
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Aleno, děkuji Vám za hezkou ukázku respektující komunikace a za nahlédnutí do výuky matematiky. Z hodiny je evidentní, že jsou žáci zvyklí s Vámi komunikovat, ptají se, necháváte jim prostor na jejich dotazy. Se žáky komunikujete velmi efektivně nonverbálně, mluvíte výrazně a spisovně. Výborně používáte také intonaci - žáci zpozorní, když změníte hlas. Zaujalo mě, jak zpozorněli a jak se Vám je podařilo upoutat na novou aktivitu. Z Vaší reflexe je naprosto zřejmé, že víte, co kdy a jak děláte. Pro Váš rozbor jste nádherně a účelně využila odbornou terminologii a také teorii. Výborná práce! Prosím, založte si do portfolia video i rozbor a přejte si, ať si u SZZ vytáhnete otázku na komunikaci. S pozdravem Eliška Glatzová