Hodnocení výukové komunikace KS
Veronika Čechová
Kritéria Získaný počet bodů
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace
(1 b) 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci
(1 b) 0
Zhodnocení položených otázek, up-take
(1 b) 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků,
(1 b) 0
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou
(1 b) 0
Využití alespoň 3 klíčových slov
(1 b) 0
Formální dodržení požadavků
(odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) (1 b) 1
Případný komentář hodnotitele
Vaše nahrávka je příkladem dobré praxe. Tu bych hodnotila plným počtem bodů. Je v ní vidět respektující komunikace, využívání různých druhů komunikačních prostředků, oceňování, dáváte prostor pro odpovědi žákyně, vaše otázky jsou dobré. Ale mám velký rozpor mezi tím, co umíte a tím, jak o tom píšete. Správně jste poukázala, že formulace Jsi velmi šikovná holčička není úplně správná a navrhla jste její obměnu. Měla byste použít pojem popisná a posuzující zpětná vazba a uvést, proč je popisná více vhodná. Je obecně potřeba využívat odborné pojmy- viz klíčová slova k státnicové otázce a viz power pointová prezentace k přednášce na toto téma. Reflexe by měla reflektovat teorii. I pro splnění úkolu z didaktiky prosím toto dotáhněte. Děkuji.
Celkem (7 b) 2
Prospěl/a (4 – 7 bodů)/Neprospěl/a (3 a méně bodů) Neprospěla
Jana Stará