Doučovaní anglického jazyka.
Ahoj Moni,
vybrala jsem si tě na ohodnocení hodiny doučování. Za prvé je neuvěřitelné jak si naprosto v klidu, když jde asi o tvé první video, kdy se natáčíš.
Líbí se mi propojení angličtiny nejen s češtinou, ale i matematikou. Zapojila jsi nejen barvy, ale i květiny a motýlky. Tyto 3 věci bývají často spolu spojovány. Lépe se to dětem pamatuje na názorných ukázkách. Já jako poslední možnost naučit žáky ve škole barvy v angličtině, jsem to zkusila pomocí lentilek....:)) Ukázala jsem jim jednu barvu, když ji uhodl, mohl si lentilku sníst. To co mi předtím zabralo 2-3 vyučovací hodiny, jsem díky tomuhle nápadu s lentilkami zvládnula během 20minut...:)). Takže jen tak dál. Přeji mnoho úspěchu nejen tobě, ale i té holčičce, ať se ji daří.
vybrala jsem si tě na ohodnocení hodiny doučování. Za prvé je neuvěřitelné jak si naprosto v klidu, když jde asi o tvé první video, kdy se natáčíš.
Líbí se mi propojení angličtiny nejen s češtinou, ale i matematikou. Zapojila jsi nejen barvy, ale i květiny a motýlky. Tyto 3 věci bývají často spolu spojovány. Lépe se to dětem pamatuje na názorných ukázkách. Já jako poslední možnost naučit žáky ve škole barvy v angličtině, jsem to zkusila pomocí lentilek....:)) Ukázala jsem jim jednu barvu, když ji uhodl, mohl si lentilku sníst. To co mi předtím zabralo 2-3 vyučovací hodiny, jsem díky tomuhle nápadu s lentilkami zvládnula během 20minut...:)). Takže jen tak dál. Přeji mnoho úspěchu nejen tobě, ale i té holčičce, ať se ji daří.
Ahoj, Olí,
moc ti děkuji za reflexi. I ostatní kolegyně v práci mi říkají, že vypadám při výkladu nějaké látky naprosto v klidu, ale opakem pravdou, celá se uvnitř třesu. :D
Přeji mnoho úspěchů!
moc ti děkuji za reflexi. I ostatní kolegyně v práci mi říkají, že vypadám při výkladu nějaké látky naprosto v klidu, ale opakem pravdou, celá se uvnitř třesu. :D
Přeji mnoho úspěchů!
Ahoj, Moni, tvá komunikace a tvé klidné vyjadřování se mi moc líbilo, čiší z tebe takový veliký klid. Hned bych si sedla na holčičky místo a nechala bych se angličtinu doučovat také.:-) Oceňuji propojení- M, Čj. :-) Mluvíš velice zřetelně, spisovně a s příjemnou intonací. Děkuji za tvé video:-)
Ahoj, Kačí,
velmi ti děkuji za reflexi a postřehy. :)
Přeji ti mnoho úspěchů! :)
velmi ti děkuji za reflexi a postřehy. :)
Přeji ti mnoho úspěchů! :)
3/7 Nutno doplnit
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 0
Zhodnocení položených otázek, up-take 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Moniko, moc hezká respektující komunikace, zcela souhlasím s komentáři od Vašich spolužaček. Dáváte průběžně zpětnou vazbu, motivujete. S holčičkou krásně klidně komunikujete. Na úrovni praktické vše OK. Postrádám nicméně písemnou reflexi v souladu s teoretickou rovinou. Toto Vám nebude stačit ke SZZ. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Je třeba teoretická opora a odborné termíny (u Vás se nabízí třeba nonverbální komunikace, popisný a hodnotící jazyk, produktivní a neproduktivní participace, up-take?) Materiály jsou v Moodle. Pokud něco nebude jasné, napište. Podívejte se prosím na reflexi pro inspiraci např. od Petry Steinerové, Kláry Hofmanové, Kateřiny Hrmové... S pozdravem Eliška Glatzová
Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 0
Zhodnocení položených otázek, up-take 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 0
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Moniko, moc hezká respektující komunikace, zcela souhlasím s komentáři od Vašich spolužaček. Dáváte průběžně zpětnou vazbu, motivujete. S holčičkou krásně klidně komunikujete. Na úrovni praktické vše OK. Postrádám nicméně písemnou reflexi v souladu s teoretickou rovinou. Toto Vám nebude stačit ke SZZ. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Je třeba teoretická opora a odborné termíny (u Vás se nabízí třeba nonverbální komunikace, popisný a hodnotící jazyk, produktivní a neproduktivní participace, up-take?) Materiály jsou v Moodle. Pokud něco nebude jasné, napište. Podívejte se prosím na reflexi pro inspiraci např. od Petry Steinerové, Kláry Hofmanové, Kateřiny Hrmové... S pozdravem Eliška Glatzová
Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení
Dobrý den,
velice si vážím Vaší zpětné vazby!
Pokusila jsem se co nejlépe opravit tuto seminární práci.
Již jsem vložila opravené zadání.
S pozdravem a přáním hezkého dne!
Čápová M.
velice si vážím Vaší zpětné vazby!
Pokusila jsem se co nejlépe opravit tuto seminární práci.
Již jsem vložila opravené zadání.
S pozdravem a přáním hezkého dne!
Čápová M.
Milá Moniko, děkuji za opravu, ráda jsem poskytla zpětnou vazbu. Máte splněno 7/7. Teď už si jen můžete přát, abyste si vytáhla otázku u státnic - terminologii jste zapracovala, v komunikaci se orientujete. Prosím, založte si do portfolia video i reflexi. S pozdravem Eliška Glatzová