Obsah vzdělávání - Martina Horká

Obsah vzdělávání - Martina Horká

autor Martina Horká -
Počet odpovědí: 3

Dobrý den,

přikládám práci na téma "Obsah vzdělávání".

Hezký den,

Martina Horká 

V odpovědi na Martina Horká

Re: Obsah vzdělávání - Martina Horká

autor Ivana Soukupová -
Milá Martino,

jsem ráda, že čtu takové téma jako je "denní režim". Nejprve jsem přemýšlela, jak bych toto téma uchopila já. Bála bych se, že hodina pro žáky bude nudná. Musím říci, že po přečtení tvé práce jsem nadšená, co všechno se dá dělat. Nenapadlo by mě sehrát divadlo či vytvořit časový pás. Pro mě, jako zatím neučící, je to velice inspirativní. Děkuji.

S pozdravem
I. Tíková
V odpovědi na Martina Horká

Re: Obsah vzdělávání - Martina Horká

autor Lucie Čammrová -
Milá Marti,
děkuji za Tvoji práci. Po jejím přečtení bych chtěla zmínit, že oceňuji vybrané téma, které je zajímavě zpracované. Líbí se mi forma strukturované přípravy, která je pro mě přehledná a jasná. Oceňuji, jak jsi část o individualizaci propojila s praxí a rovnou do ní zakomponovala konkrétního žáka, kterého máš ve třídě i s konkrétními případy, jak s ním pracujete. Možná by bylo vhodné více zmínit konkrétní individualizaci na tuto konkrétní přípravu, jak jednotlivé činnosti co nejvíce přizpůsobit.

S pozdravem
L. Čammrová
V odpovědi na Martina Horká

Re: Obsah vzdělávání - Martina Horká

autor Eliška Glatzová -
7/7 Krásně splněno

Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1
Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1
Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1

Milá Martino,
děkuji za Váš úkol. V RVP a ŠVP jste se skvěle zorientovala (tím, že učíte, tak je to pro Vás součást práce), cíle jsou v souladu s obsahem. Individualizace - souhlasím, kartičky pro žáky s PAS mohou být velmi nápomocné dají se využít i v běžném životě. Máte bohatou zkušenost, když budete mít tuto otázku, budete mít téma dobře zažité. Ať se Vám se žáky daří! S pozdravem Eliška Glatzová

Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů