7/7 Krásně splněno
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1 Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1 Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Iveto,
děkuji za Váš úkol. Hodinu máte promyšlenou, je vidět, že máte přehled co se týče téma ohledně dopravy a souvisejících materiálů - bezva! Prosím, individualizovaný úkol musí být s konkrétní aktivitou (vybarvení pro nadané není rozvíjení potenciálu). Nabízí se Vám pracovní list - např. připravit zjednodušenou verzi pro děti s minimálními výstupy? Dále prosím, bylo by dobré plán výuky členit do odstavců, ideálně s časovým odhadem (vůbec nevadí, že nakonec časově nejedete podle plánu - venku sněží, je horko, poslední hodina, atd. - je to ale užitečné pro představu). Podíváte se prosím ke spolužačkám? Máte na zápočet vše splněno, hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů
Příprava sleduje cíle VO Člověk a jeho svět 1 Příprava je dokladem dobré orientace v RVP ZV 1 Příprava je dokladem efektivní práce s vybraným ŠVP 1
Použití alespoň 5 klíčových slov, přičemž jejich použití je relevantní (není jen formální) 1
Příprava reflektuje soulad cíle a obsahu vzdělávání/učiva 1
Příprava obsahuje relevantní individualizované cíle či úkoly alespoň pro 1 žáka 1
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, gramatika, stylistika) 1
Milá Iveto,
děkuji za Váš úkol. Hodinu máte promyšlenou, je vidět, že máte přehled co se týče téma ohledně dopravy a souvisejících materiálů - bezva! Prosím, individualizovaný úkol musí být s konkrétní aktivitou (vybarvení pro nadané není rozvíjení potenciálu). Nabízí se Vám pracovní list - např. připravit zjednodušenou verzi pro děti s minimálními výstupy? Dále prosím, bylo by dobré plán výuky členit do odstavců, ideálně s časovým odhadem (vůbec nevadí, že nakonec časově nejedete podle plánu - venku sněží, je horko, poslední hodina, atd. - je to ale užitečné pro představu). Podíváte se prosím ke spolužačkám? Máte na zápočet vše splněno, hezká práce! S pozdravem Eliška Glatzová
Pozn. po dohodě s vyučujícími - do státnicového portfolia by měl být vložen scénář odlišných hodin u jednotlivých portfoliových úkolů