Milá Káťo,
Tvá práce mě velice zaujala, oceňuji její detailní zpracování. Vybrané aktivity hodnotím jako velice pestré, věřím, že střídání různých aktivit (pexeso, diskuze, video o tématu, vypracování pracovního listu) vede k většímu zaktivování žáků a žáci lépe udrží pozornost. Zvolené aktivity vedou k dosažení cílů, ale pomáhají dětem i v rozvoji klíčových kompetencí a napříč předměty například v environmetální výchově. Líbí se mi, že kontrola pracovních listů probíhá již v hodině, a tak žáci (i učitel) hned dostanou zpětnou vazbu, jak se téma povedlo naučit, co si z hodiny odnáší.
Z práce vnímám, že Ti orientace v RVP ZV a ŠVP nedělá problém, oba dva dokumenty jsou s celou Tvou připravovanou hodinou velice úzce spojené. V rámci individualizace myslíš i na žáky, které by potřebovaly podporu, a předkládáš konkrétní možnosti, jak tuto hodinu přizpůsobit i žákům se specifickými vzdělávacími potřebami.
Děkuji za inspiraci v podobě pestrých aktivit a možností individualizace.
Ať se ti daří,
Anička