Ahoj Šárko,
myslím, že je to fajn hodina, která by děti bavila, podobnou velmi vydařenou jsem kdysi zažila u své kolegyně. Pamatuji si, že důležité je ukočírovat děti při obkreslování, které svádí k blbnutí, kolegyně byla bezvadná, laskavá, ale s pevnou rukou i jasnými mantinely, takže všechno pěkně klaplo. Trochu tápu v tom ročníkovém vymezení vašeho ŠVP a pojmech závazaný (3.) a doporučený (1.–3.) ročník, můžeš mi to kdyžtak prosím objasnit? My to takhle v ŠVP vůbec nemáme, učivo a výstupy jsou tam prostě rozdělené po ročnících, ale je to bohužel dost chaotické. Možná je to tak, že v 1.–3. téma zvolit můžeš, ale ve 3. zkrátka už musíš? Viděla jsem tam nejdřív tu trojku a na třetí třídu mi to totiž přišlo už trochu snadné (tam už bych šoupla i nějaké orgány apod.). Až pak jsem si všimla, že to je hodina plánovaná pro 1. ročník, což mi sedí líp. Kdyžtak díky za vysvětlení a měj se fajn.
Ahoj Eva Š.