Anna Krátká - cíle vzdělávání

Anna Krátká - cíle vzdělávání

от Anna Krátká -
Количество ответов: 3

Dobrý den, 

v příloze přikládám svůj 1. portfoliový úkol na téma Cíle vzdělávání. 


S pozdravem

Anna Krátká

В ответ на Anna Krátká

Re: Anna Krátká - cíle vzdělávání

от Marie Hausdorfová -
Milá Aničko,
tvá příprava mě velmi zaujala. Zážitkové učení je mi velmi blízké a myslím si, že díky tomu si žáci řadu věcí skutečně lépe zapamatují. Kromě toho ale tvá příprava skutečně zohledňuje nejen prožitek, ale i propojení s pojmenováním smyslů a smyslových orgánů a máš zařazené aktivity, na kterých se dá zjistit dosažení cíle - tedy dotažení od smyslového zážitku do kýženého konce - zažil jsem, umím pojmenovat, pamatuji si. Řekla bych, že tvá příprava jistě vede k dosažení cílů a dokládá, že se v dokumentech upravujících cíle a výstupy bezpečně orientuješ. Ať se ti daří! Marie
В ответ на Anna Krátká

Re: Anna Krátká - cíle vzdělávání

от Martina Lehovcová -
Ahoj Aničko,

asi jsem ještě neviděla pečlivěji udělanou přípravu na hodinu. Moc ráda bych byla tvým žákem ve třídě, škoda, že to už nejde :) Krásně jsi vytyčila cíle a i když je jich hodně, myslím, že jsou uskutečnitelné. Děkuji za obohacení :)
В ответ на Anna Krátká

Re: Anna Krátká - cíle vzdělávání

от Eliška Glatzová -
Milá Anno,
děkuji za zveřejněný úkol č.1, zaměřila jste se na smysly a smyslové orgány, sestavila hodinu plnou poznávání, fantastické nápady! V teorii cílů a v klíčových dokumentech jste se zdatně zorientovala, prosím, ještě doplňte, jestli se jedná podle Blooma o cíle kognitivní, afektivní či psychomotorické. Všechny kognitivní nejsou. Kognitivní jste zařadila správně, skvělé! Konkrétní cíle hodiny, výstupy, máte naformulované přesně. Aktivity a metody vedou k cílům perfektně. Hodnocení a kontrolu toho, jestli žáci cíle splnili, máte promyšlené. Zpětnou vazbu žáci dostanou sice navzájem či s kontrolou učebnice, ale budou v tomto věku ještě potřebovat intervenci učitele - máte nějaký návrh, jakou dostanou zpětnou vazbu od Vás? Máte ji na několika místech naznačenou, bylo by dobré specifikovat. Příležitost je v závěrečné části hodiny - reflexe, která by měla být na konci každé hodiny/bloku. Žáci se mohou sami ohodnotit, Vy jim dáte formativní ústní zpětnou vazbu, můžete také napsat komentář do sešitu. Můžete je obcházet a dát formativní zpětnou vazbu po vyplnění cvičení v PS nebo během kontroly skupinové práce. Samotné vyplnění cvičení není zpětná vazba, jestli je to prosím jasné. Bod Vám ale uznávám. Velkým přínosem Vašeho plánu je, že se vhodně střídají aktivity, dále že žáci budou poznávat a učit se díky zážitkům a autentickým materiálům, jsem si jistá, že se budou učit a bude je to zároveň velmi bavit. K poznámce náročnosti - na začátku kariéry učitelé plánují důsledněji, po nějaké době se vzorce zažijou a spousta věcí půjde sama intiuitivně. Tento úkol máte s přehledem splněný, krásná práce, mnoho super nápadů! Prosím, zapracujte poznámku s cíli A,K,P - hodí se k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová


7/7
Obecný cíl/obecné cíle : 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1