Hodnocení cílů vzdělávání
Kateřina Vranková
Kritéria Získaný počet bodů
Obecný cíl/obecné cíle
(1 b) 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl
(1 b) 1
Správné označení formulovaných cílů
(1 b) 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů
(1 b) 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům
(1 b) 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem
(1 b) 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky
(1 b) 1
Případný komentář hodnotitele
Ač jste formálně kriréria splnila, je diskutabilní, zda je cíl „poznat nejběžnější druhy domácích zvířat a jejich mláďat a popsat vlastními slovy, jak se dospělá zvířata starají o mláďata „(když se to dozvídají jen od sebe navzájem) smysluplný výukový cíl. Skutečně šlo o nové učivo? Včlenění dalších činností z jiných VO je podle mě na úkor učiva VO Člověk a jeho svět. Cílů podle mě hodina sleduje příliš mnoho. Chybí vyjádření se k hladině Bloomovy taxonomie u kognitivních cílů, měřitelnosti.
Celkem (7 b) 6
Prospěl (4 – 7 b)/Neprospěl/a (3 a méně b) Prospěla
Jana Stará
Kateřina Vranková
Kritéria Získaný počet bodů
Obecný cíl/obecné cíle
(1 b) 1
Smysluplný konkrétní výukový cíl
(1 b) 1
Správné označení formulovaných cílů
(1 b) 0
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů
(1 b) 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům
(1 b) 1
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem
(1 b) 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky
(1 b) 1
Případný komentář hodnotitele
Ač jste formálně kriréria splnila, je diskutabilní, zda je cíl „poznat nejběžnější druhy domácích zvířat a jejich mláďat a popsat vlastními slovy, jak se dospělá zvířata starají o mláďata „(když se to dozvídají jen od sebe navzájem) smysluplný výukový cíl. Skutečně šlo o nové učivo? Včlenění dalších činností z jiných VO je podle mě na úkor učiva VO Člověk a jeho svět. Cílů podle mě hodina sleduje příliš mnoho. Chybí vyjádření se k hladině Bloomovy taxonomie u kognitivních cílů, měřitelnosti.
Celkem (7 b) 6
Prospěl (4 – 7 b)/Neprospěl/a (3 a méně b) Prospěla
Jana Stará