Příprava na vyučovací hodinu - cíle vzdělávání

Re: Příprava na vyučovací hodinu - cíle vzdělávání

от Eliška Glatzová -
Количество ответов: 0
Milá Kateřino,
děkuji Vám za zveřejněný úkol zaměřený na trávicí soustavu. Bylo by dobré napsat ročník/ročníky, pro které je plán připravený (podle náročnosti spíše 5. ročník?). Co se týče obecných cílů, doporučuji se podívat do RVP a pohledat u průřezových témat. Můžete použít formulace "respektování, utváření pracovních návyků, spolupráce, atd.,"Konkrétní cíle jsou formulované jasně, metody, strategie a aktivity k nim jasně vedou. U konkrétních cílů (výstupy) prosím pouze o formulaci ,,žák vysvětlí, žák vyjmenuje...". Rozdělila jste cíle do 3 skupin podle Blooma - A, K, S správně. Prosím, ještě se zamyslete na Bloomovou taxonomií kognitivních cílů (zapamatování, atd.). Bude užitečné se zorientovat k závěrečným zkouškám. Na několika místech máte zmíněnou zpětnou vazbu pro Vás (bezva), podle které vyhodnocujete, jak byly cíle splněny a také jak se žákům pracovalo. Je třeba se zamyslet také na konkrétní zpětnou vazbu pro žáky - mohou hodnotit sami sebe, můžete jim napsat komentář k pracovnímu listu, ústní formativní vazba v části reflexe? Zaujal Vás nějaký návrh? Vhodně střídáte aktivity. Práce s tabulkou je výborný nápad, pro děti nebývá snadné se zorientovat. Napadá mě, zda by nebyla vhodnější práce ve dvojících? Líbí se mi ukazování, kde se co nachází přibližně v našem těle, žáci budou aktivní. Podmínky pro splnění jste celkově splnila, v plánu je spousta bezva nápadů, dobrá práce. Prosím, zakomponujte si ještě dvě poznámky (obecné cíle, zpětná vazba žákům), bude se hodit k SZZ. S pozdravem Eliška Glatzová


5/7

Obecný cíl/obecné cíle : 0
Smysluplný konkrétní výukový cíl: 1
Správné označení formulovaných cílů: 1
Konkrétní návrh hodnocení splnění cíle/ů: 1
Konkrétní návrh zpětné vazby žákům: 0
Navržené aktivity, metody, strategie jsou v souladu
se stanoveným cílem: 1
Popis a zhodnocení postupu plánování výuky: 1