Jak učitelé vnímají komunikaci s rodiči: Spokojení vs. vyhořelí

Jak učitelé vnímají komunikaci s rodiči: Spokojení vs. vyhořelí

autor Veronika Špitálská -
Počet odpovědí: 2
V odpovědi na Veronika Špitálská

Re: Jak učitelé vnímají komunikaci s rodiči: Spokojení vs. vyhořelí

autor Hana Urbanová -
Milá Veru,
vybrala jsi zajímavý článek, zpracování odpovídá kritériím. Téma komunikace s rodiči je určitě široké a pro naši profesi velmi důležité. Myslím si, že přístup k rodičům závisí na individuální povaze a zkušenostch učitele, ale rozhodně i na přístupu k výkonu práce samotné. Ve své praxi vnímám velké množství kolegů s negativními názory na rodiče žáků, ale nenapadlo mě zamyšlení, zda u nich nemůže hrát roli míra vyhoření. Výzkum je založen vlastně na sdílení individuálních pocitů, nabízí se ovšem otázka, nakolik si učitelé přiznají vlastní vyhoření. Já, na začátku vlastní praxe, jsem si konflikty s rodiči brala velmi osobně, přesto že mě práce naplňovala. Bylo to dáno pouze nedostatkem zkušeností a nízkým profesním sebevědomím. Nyní pracuji na ZŠ ve vyloučené lokalitě, kde se objektivně vyskytuje vyšší podíl "problematických" rodičů. Nicméně, z hlediska logiky, se ze závěry výzkumu dá souhlasit. Nespokojení učitelé určitě vnímají vše negativněji.
V odpovědi na Veronika Špitálská

Re: Jak učitelé vnímají komunikaci s rodiči: Spokojení vs. vyhořelí

autor Dominik Šimek -
Milá Verčo,
vybrala sis velmi zajímavý článek, který podle mého řeší velmi aktuální téma, oceňuji tedy výběr tématu. Práce je logicky rozčleněna, tak aby byly zodpovězeny všechny požadované otázky. Oceňuji také rozsáhlejší představení hlavních nálezů.

Měj se hezky.
Dominik