Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji
by Michaela Škorpová -
Number of replies: 4
In reply to Michaela Škorpová
Re: Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji
by Eliška Koberová -
Milá Míšo,
vybrala sis článek z odborného časopisu Komenský, článek splňuje podmínku odborného textu a není starší více než deset let. Ve své práci jsi zodpověděla všechny požadované otázky. U tvé práce oceňuji přehlednost. Text je srozumitelný a pochopitelný. Délku textu jsi také dodržela.
Oprav si ještě citaci, která je v chybném formátu, neobsahuje autory textu, ani odkaz. Jistě není dle normy APA 7.
Přeji krásný den.
Eliška
vybrala sis článek z odborného časopisu Komenský, článek splňuje podmínku odborného textu a není starší více než deset let. Ve své práci jsi zodpověděla všechny požadované otázky. U tvé práce oceňuji přehlednost. Text je srozumitelný a pochopitelný. Délku textu jsi také dodržela.
Oprav si ještě citaci, která je v chybném formátu, neobsahuje autory textu, ani odkaz. Jistě není dle normy APA 7.
Přeji krásný den.
Eliška
In reply to Eliška Koberová
Re: Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji
by Michaela Škorpová -
Ahoj Eliško,
děkuji za upozornění. Upraveno.
Míša
děkuji za upozornění. Upraveno.
Míša
In reply to Michaela Škorpová
Re: Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji
by Lucie Prokšová -
Milá Míšo,
děkuji za kvalitní zpracování úkolu a seznámení s tématem. Splnila jsi všechna zadaná kritéria - zodpověděla jsi zadané otázky, vybrala sis článek, který není starší než 10 let a dodržela jsi počet znaků. I přesto, že je výzkum zaměřený především na Jihočeský kraj, vnímám jeho celkový přínos pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve všech oblastech. Z hlavních nálezů považuji za zajímavé, že metoda CLIL je řazena mezi metody, které se neosvědčily. Líbí se mi myšlenka vzájemného sdílení metod mezi učiteli, kteří si z nich následně mohou vybrat ty, které jim vyhovují.
Hezký den.
Lucie Prokšová
děkuji za kvalitní zpracování úkolu a seznámení s tématem. Splnila jsi všechna zadaná kritéria - zodpověděla jsi zadané otázky, vybrala sis článek, který není starší než 10 let a dodržela jsi počet znaků. I přesto, že je výzkum zaměřený především na Jihočeský kraj, vnímám jeho celkový přínos pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve všech oblastech. Z hlavních nálezů považuji za zajímavé, že metoda CLIL je řazena mezi metody, které se neosvědčily. Líbí se mi myšlenka vzájemného sdílení metod mezi učiteli, kteří si z nich následně mohou vybrat ty, které jim vyhovují.
Hezký den.
Lucie Prokšová
In reply to Michaela Škorpová
Re: Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků pomocí čtenářských strategií a efektivních metod na školách v Jihočeském kraji
by Jana Stará -
V diplomové práci doporučuji citovat články z odborných časopisů určených odborníkům, ne učitelské i laické veřejnosti. Zpětné vazby v pořádku. Celkem 5 bodů.