Ráda bych se zaměřila na téma managmentu středních škol.
Adélo, tady si nejsme úplně jistá - hodně tím utečete z managementu knihoven/informačních institucí. Přemýšlím, co s tím. Dokázala byste tam vsunout třeba prvek školní knihovny?
Dobrý den, školy jsem částečně považovala za informační instituce, ale teď se dívám, že se mezi ně neřadí. Původně jsem se chtěla zaměřit primárně na roli ředitele jako manažera školské instituce, jeho kompetence a povinnosti. Tady si myslím, že bych prvek školní knihovny dokázala zařadit, ale asi jen částečně. Stačilo by to takto zařadit do navrhovaného tématu nebo mám zpracovat něco jiného? Například se můžu zkusit zaměřit na edukační roli Národní technické knihovny, to už by bylo přijatelnější? Diplomovou práci budu mít na téma vzdělávání, tak bych se i tady ráda udržela v podobném směru:). Děkuji. Marková Adéla
Školy mezi informační instituce neřadíme. Určitě chci respektovat to, že jste zaměřena na vzdělávací oblast a tím směrem jde Vaše diplomka. Není cílem Vás zbytečně odklánět jinam.
Možná bych tedy ale využila to, že jste zmínila NTK a její vzdělávací roli. Zkuste se na to zaměřit z pohledu strategického, koncepčního. Jak vzdělávací role NTK zapadá do poslání takovéto velké knihovny? Jak se vztahuje k dalším rolím NTK. Jaké kroky musí management NTK činit, aby se vzdělávací role NTK co nejlépe naplnila.
Mohlo by to být takto? Klidně to pojměte hodně úvahově. Zajímá mě Váš pohled na věc.
Možná bych tedy ale využila to, že jste zmínila NTK a její vzdělávací roli. Zkuste se na to zaměřit z pohledu strategického, koncepčního. Jak vzdělávací role NTK zapadá do poslání takovéto velké knihovny? Jak se vztahuje k dalším rolím NTK. Jaké kroky musí management NTK činit, aby se vzdělávací role NTK co nejlépe naplnila.
Mohlo by to být takto? Klidně to pojměte hodně úvahově. Zajímá mě Váš pohled na věc.